Sunday 5 August 2012

I LOVE YOU

assalamualaikum

hai *lambai tangan* cm mana puasa ? best ken ? ME, DINI & SHARINA dah oke. sekarang ne aku stress dengan exam T.T tinggal sat benda tuu. nak cite pasal benda lain ...Friday till Saturday, me, kiera , syera & ayu pergi kem semarak ramadhan kat sch. mula mula aku buat muka sedih.. last last aku sedih sebab kem dah habes :/ kat kem, aku dok ngn kiera jee. best gossip ngn dia ..dia cite pasal Izzat kasi link lagu 'ILOVEYOU' najwa latif, chocolate dan tanya pendapat aku tentang apa yang nak bagi kat izzat bila besday dia, etc. kami siap salam mak mentua kiera lagi, Cikgu Rohaida . mak kepada Izzat (Y) kiera dok buat syok izzat dok kat depan dia . seriously, my CRUSH hensem berbaju melayu & berkain pelekat .. hew hew :3 haha. dia ini, apalahhh :) hahaha. i'm speechless. kbyoiii

lots lots lots of love,
Hanis




No comments:

Post a Comment