Monday 16 July 2012

WATLEK WATPEACE (Y)

assalamualaikum

how ya doing ? lama x update ken... sorry. i'm too busy with my homework, etc. crush aku pon makin hari makin hensem :P dia oke jee ngn aku :D oke aku malu >.< dia dah tahu aku suka dia >.< malu malu >.<  dia selalu layan aku. dulu replay IM lembab macam siput but now dia replay laju. i like it. maybe memang dia tunggu aku online kot :P aku melt bila dia senyum kat aku. seriously, hari hari aku asyik teringakant senyuman dia :P bak kata Najwa Latif: SENYUM MU MENAWAN, MENAWAN. KAU BUAT HATIKU TERTAWAN. Everyday aku lalu depan dia untuk memastikan dia datang sch. actually dia tuu x kan datang sch sebab x siap homework or rainy day. rasa macam nak nangis bila dia x datang sch. LOL. :P haha. .aku x tahu apa yang suka sangat kat dia. the feelings came so suddenly. idk. aku sakit hati when dia rapat ngn someone. aku tersangatlah jealous -.- you bitch. stay away from him. hes mine forever, get it ? now GO TO THE HELL you slutt -.- bye bye. kalau rajin aku update lagi :P

with love,
Hanis

well, he love Zayn so i called him Zayn. got problem ?

No comments:

Post a Comment